söndag 22 juni 2014

Söndagsloppis




Dagens finaste





Visar sig efter lite efterforskning förmodligen vara en Stig Lindberg, 
något han designade för Hotell Reso i Stockholm under 60-talet.
Min fråga är, varför två öron?


Dagens Sötaste!



Dagens blåvita!


Dagens roligaste!





En regnkappa med massor av läckra paraplyer på.


jodå, det finns mer också. En pall, en skål, jeans till barnen och en jättefin korg att stoppa bebisleksakerna i, ett par toksköna byxor till moi och tyg till mina kommande köksstolar.
Trots att borden lyste med sin frånvaro på Folkparken i morse så får jag nog vara nöjd med dagens skörd trots allt!
Nu är hela familjen Lindberg lediga tillsammans fyra veckor framöver, vilken känsla att gå till sängs med denna söndag.
Hoppas solen får skina på er!













2 kommentarer:

  1. Det är en buljongkopp! De brukar ha två öron =)
    // Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha! men Tack Lisa =)
      Jag funderade kring soppa men den var så lite djup... Här kommer den att användas till barnmat tror jag bestämt =)

      Radera