måndag 30 december 2013

Måndag

2013



En massa mat, utevistelse med grillade mackor, varm choklad och en ny ring!




Familjemiddagar av det stora slaget, Mollys nya rum, Karamellkokning, middag på altanen utan möbler och äntligen gick lekstugan använda.
Ett sjuårskalas hann vi med i maj och solen sken som aldrig förr..


Vi fick en fantastisk sommar också..
Mollys första examen, natinaldagsfirande utomhus, semester och karuseller i stockholm.



En september med giftemål, nya viner och biobesök.


Födelsedagar, lussebullar och en jul utan snö fick avsluta den senare delen av året.

Jag känner en enorm tacksamhet för att alla kära är med oss, vi har sluppit hemska sjukdomar och dödsfall. 
Jag är tacksam över att äppelträdet gav ätbara äpplen i år och att min man valt att gifta sig med just mig! 
Jag är tacksam för att min älskade pappa finns med oss i allt vi gör, att minnet inte bleknat och att han förhoppningsvis skulle ha godkänt det mesta som händer här hemma...
Även om vi inte målat klart på toaletten ännu..
Tacksamheten för mina barn går inte att beskriva med ord så det ger jag mig inte på men om dom känner hälften av min kärleken som finns inom mig så räcker det runt månen och tillbaka.


Jag önskar er ett Gott Nytt År !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar