fredag 15 februari 2013

Fredag

Och riktigt, riktigt fredagstrött!
Ända sedan jag la om kosten så har powernaps varit i stort sett obefintliga, men idag måste jag nog ge efter för de hängande ögonlocken och de konstanta gäspningarna.

Molly är på badhuset med Tillie och Måns med kompis spelar spel och kör bilar så det borde vara fritt fram för lite sömn..

Gårdagens mat var alldeles fantastiskt god och har ni inte besökt Restaurang Nygatan 57 då är det dags!
Typ nu, skynda er. Det kan finnas bord kvar om ni har tur =)
Kvällens måltid intas hos mamma, laxfärsbiffar var det tal om och det kan nog vara i samma klass på ett ungefär.

Jag har kokat ihop BBQ såsen till köttet inför morgondagen och även gjort en choklad och kokkoskaka att njuta av efteråt.
Jag lägger upp recepten lite senare, när jag ser att resultatet är tillfredställande. Och kanske även smakat av kakan lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar