tisdag 19 februari 2013

Tisdag

En dag och kväll som spenderats alldeles själv.
Möten och musikrepetioner har gjort att J blivit varande i stan större delen av dagen och kvällen, barnen är inte här så då blev det bara jag kvar.
Och här händer det inte mycket vill jag lova!
En hel del tv-tittande har det blivit, Person of Interest.. En ny serie som börjat visas på kanal 5 och ikväll har jag avverkat en hel del avsnitt. Kan bli lovande kanske...

Vädret har varit alldeles underbart denna februaridag, sol och inte så kallt. Detta innebar en tur i skidspåret, en lång tur i pudersnö som inte innehöll någon form av spår. Det kan i sin tur innebära en enorm träningsvärk i morgon om fröken Carlsson har otur..

Men efter denna skidtur var jag hungrig som en varg!
Tur som var hade jag grillat i kyckling på söndagkväll, i tron att vi skulle äta gratäng idag. Men det kändes inte så inspirerande att göra när jag blev själv så denna delikat fågel hamnade i wok istället.




Vitkål, Findus wokgrösaker, kyckling, soya, vitlök och curry.
Som ett smäck!

Onsdag i morgon och helt plötsligt är halva veckan redan gjord, kan inte annat än gillas =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar