torsdag 2 maj 2013

Torsdag

En vanlig dag efter ett par lediga dagar och inte en måndag men en torsdag gör att mitt huvud är en aningens förvirrat idag. Och inte bara mitt, men jag glömde att lägga i pengar i parkeringsautomaten och lyckades med konststycket att få parkeringsböter. Det kanske det inte är så många andra som lyckats med idag..
Detta upptäcker jag efter att jag varit till kiropraktorn och blivit gravt mörbultad och omtryckt till höger och vänster. Om det inte hade varit för mitt fantastiska fynd i form av en Peak Performance jacka för nästan inga pengar alls så hade det kunnat vara en riktigt uslig dag.
Nu ligger jag i soffan och ojjar mig över min mörbultade kropp, funderar på om det blir någon middag och vad i så fall.
Tänker att jag ska se ett par avsnitt av Haven och kanske äta lite salta mandlar, för det är riktigt gott och kanske känns det lite bättre efteråt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar