tisdag 15 oktober 2013

Tisdag

Sen jag började med Lchf så har jag även börjat tillsätta vitaminer av olika slag. Bl.a D och B-vitamin även omega 3 får slinka med. Naglar och hår är starkt som sjutton och jag har för första gången i mitt liv varit tvungen att klippa mina naglar istället för att de skivat sig och gått av så fort jag varit i lite för varmt vatten.
En bidragande orsak förutom tillskotten av vitaminer är dessa!




Då jag aldrig tidigare haft naglar att vårda så har jag heller aldrig lagt ner pengar eller
intresse på nagellack eller andra produkter.
Dessa har följt med i mina Glossybox lådor de senaste gångerna och jag är toknöjd!
Ett nagelbalsam, ett reparerande nagellack och handkräm allt från Trind.
Nagelbandskrämen är från Burt´s Bees.
Trinds olika burkar och flaskor hittar ni här och finns för alla typer av naglar och händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar