torsdag 18 juni 2009

Vad har jag gjort för ont..........

Förkyld, i juni det bådar aldrig gott..Jag lär väl få dras med detta h*vete resten av sommaren och det är enbart för att jag och endast jag sluppit magsjukan. Då är ju frågan pest eller kolera, det är ungfär på den nivån man får resonera..I morgon är jag och barnen lediga! vet inte riktigt vad för roligt vi ska hitta på då? Några förslag?

Barnens nya lekstuga har kommit men ser för tillfället ut som på bilden här bredvid, och min älskade dotter tycket titt som tätt att
-Du mamma, ska vi inte börja bygga snart?
Jo visst, ska bara gå en kurs i gigant-plockepinn först! Tur att morfar är händig annars skulle nog våran värld sluta snurra.
Nu är det nog dags att tacka för denna dag och hoppas på bra väder även i morgon!
Ha en jätte trevlig Midsommar allihopa.
Kram Sara






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar