onsdag 6 november 2013

Tack snälla tomten...

Om jag börjar med att säga tack?



Då kanske något av detta finns under granen den tjugofjärde.
Helt plötsligt så fanns det en massa fina saker som jag mer än gärna skulle vilja att de flyttade hem till mig.

Skärbräda i trä, både den rektangulära och de två runda i bilden under kommer från House Doctor
Måttsatsen i vitt porslin likaså.
Den snygga skinn clutchen kommer från PureLove.se och heter Scarlet Jeans Wallet 
Cleans nya parfym luktar mumma!
Och sist men inte minst så skulle mitt hår må bra av en klippning, 
det är två år sedan sist.. I say no more.'

Det finns en och annan sak som inte fick plats i det fina collaget ovan men de överlämnar jag 
nog muntligt till tomten när det är dags för pussarna!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar