måndag 10 maj 2010

det som göms..

På vinden kommer fram bara man letar nog hårt!
Häromdagen kom jag hem med en jättefin fotogenlampa, nya gardiner till lekstugan, ett jättegammalt nattlinne som jag ska sätta upp på väggen och ett par "överdragsbyxor" som min syster hade när hon var liten.
Fyndet idag blev 2 par skjortor 1 tröja till Molly och ett bord att ha fram på altanen, är i behov av målning men säg en möbel i detta hem som inte är det! Jag kommer snart att se ut som en pensel ialla fall innan alla projekt är avslutade.
Kvällens projekt består av att fixa förrätten till morgondagens matlag och att klä in en gammal anslagstavla med lite tyg och några snygga band.

I brevlådan förra veckan damp denna bok ner, rena inspirationsguiden

Synd bara att man inte har allt material hemma när andan faller på och man har 30 min över till något igentligen helt oviktigt..

Men nu mina vänner dags för något betydligt viktigare..mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar