måndag 19 mars 2012

Måndag

Trots det faktumet att jag nu kan titulera mig Sara Carlsson Lycklig så kommer jag inte från det faktumet att Måndagar fortfarande är den värsta dagen på hela veckan. Trots att denna dag går precis lika fort som morgondagen och dagen efter det så känns det som att den aldrig tar slut!

Uppe med tuppen, tog barnen på dagis resp fritids, vidare på jobbet där allt har gått i snigelfart. Energin lämnade jag nog hemma i sängen där jag helst av allt hade velat stanna när väckaren ringde i morse. Stekt korv har jag gjort, och när jag stod så konstaterade jag ännu en gång att Fasen vilken tråkig maträtt det är. Som sagt, blä.

Väl hemma så åt jag en skål med glass och väntar nu in mannen i huset, jag tror bestämt jag ska lura med honom på en stunds eftermiddagsvila för att fylla på energidepåerna.
Måndagskvällen spenderas i mammsens sällskap, film för att vara mer exakt om Byske för att vara ännu exaktare.
Sen var måndagen slut, värre än så var det inte =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar