torsdag 3 december 2009

En ny utmaning!

Hej!
Tiden räcker helt enkelt inte till.
Att blogga är inte prio ett nu i december månad, men jag ska göra så gott jag kan.
Jag har blivit utmanad av Linn, att berätta 10 sanningar om mig själv!
Det kan ju bli kul=)
Så för er som inte vet att:

Jag har en liten noja över att jag måste bädda sängen varje dag.

Jag äter gärna godis, till frukost, lunch och middag =)

Bjuda hem folk är det bästa jag vet!

Jag läst alla mina böcker minst två gg, vissa av dom 10 gg. Till saken hör att jag är ägare till ca 400 st =p

Jag är superbra på att stressa!

Jag stryker alla våra kläder....även barnens.

Jag älskar klänningar och kjolar, har dock inte på mig dom så ofta.

Jag är livrädd för förändringar, även bra förändringar... Traditioner är till för att följas.

Sprit gör mig oooootroligt pratglad....och fnittrig.

Jag vägrar se såpor på tv!


Då vet ni det nu ialla fall..

Ha en jättehärlig helg om vi inte hörs innan dess..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar