torsdag 18 oktober 2012

Torsdag

Men kan ni förstå så tokigt, inte en dag äldre än 25 den här gången heller !
Lasagne i långa banor, budapest tårta i fyra våningar med mycket grädde och björnbär, skratt, skoj och familjegemeskap har dagen bjudit på.

Jag sticker inte under stolen med att jag verkligen gillar paket men med tanke på förra årets födelsedag som inte firades över huvud taget så hade jag faktiskt inte behövt några alls idag.
Känslan av att vara fullt med människor vid middagsbordet är värd så mycket mer.

Men... Jag hade turen att få öppna en del paket ändå =)
En sån där superlyxig sop med tillhörande sopborste för inomhusbruk, en jäskorg och en baguetteplåt.
Morgonens paket innehöll en brandbild inlindad i en fleecefilt, en egensydd liten hjärtkudde som luktade mormors parfym, jättefina blommor och sist men inte minst.
En sån här.

Ringen heter Twosome och är en Efva Attling
                                                          budskapet den förmedlar är:

Två människor med unika personligheter som kompletterar varandra och blir en, starkare enhet


Den pryder nu mitt långfinger och jag blir varm inombords varje gång min blick stannar till.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar