fredag 21 november 2014

Fredag

Jag längtar efter att få julpynta!
Att få plocka fram ljusstakar, kanelstänger och en massa bra musik i högtalarna.
Baka pepparkakor i långa banor och se snöflingorna singla utanför fönstren. Jag har satt julstämningen på paus i ett par dagar men hoppas att få plocka fram den under helgen igen.
Det blev en sväng på vårdcentralen i morse för att konstatera att det huserar någon form av infektion i min trötta kropp, en sänka på 80 och en massa vita blodkroppar i urinprovet pekar på någon form av njurhistoria.. Kan ni tänka er?
Nu håller jag tummar, tår och tänder för att den här antibiotikakuren ska göra susen, gärna redan innan i morgon!
Fram tills dess googlar jag omkring för att få ihop en önskelista så här lagom till jul, slötittar på lite serier och lyssnar på Harrys gurglande från köksgolvet.



Undrar vad jag ska fylla ljuskuben med i år?


Enjoy candles
Ifall jag vann på triss skulle en stor del av vinsten gå till att köpa sådana.


En fin bricka till glöggen eller bara att luta mot väggen.


Ljushus från Walter & Co
Man kan aldrig ha för många!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar