tisdag 8 mars 2011

Lite bilder från helgen


Helgen började med långpromenad, fortsatte med bröd bak, limpa,tekakor, källarfranska och semmelbullar.
Fikade en sen frukost allesammans och skickade sen ner Peter i källaren för en hel del städning.
Vi kan säga så här, panten uppgick till en summa av 176 kr!
i Coca cola burkar uppduckna av ovanstående.
Trevligt middagsfrämmande och lite melodifestival i bakrunden avslutade en mycket effektiv lördag.

Söndagen blev inte lika effektiv men jag tapetserade!?!bytte köksgardiner och sydde vimplar.
Eftermiddagen fylldes av svärfars främmande och semlor i långa banor
Efter lite blocketknarkande så blev det en tidig kväll.


Gårdagen var också den fylld av trevligheter, en barnfri måndag händer inte ofta. Min snälla mamma tog barnaskaran, lagade tacos, gav dom glass och fick dom allihopa att sova sött bredvid varandra hela natten =)

Själva tog vi en tripp till stan, åt en härlig middag med M och G och sen en sväng på Maxi !?! av alla ställen. Efter lite slötittande på tv så väntade sängen och ett mycket tomt hus. Borta bra men hemma bäst!

Som jag nämnde tidigare så blocket knarkar jag, allt ! Möbler, lampor etc och nu har jag hittat det =) DET som jag har letat efter hur länge som helst. I morgon flyttar det in och det innebär att något annat måste flytta ut för DET mäter 237 högt, 148 brett oh 40 cm djupt. Med andra ord en riktigt rejäl pjäs. Bilder kommer , jag lovar.

Svingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar