onsdag 2 mars 2011

Nu har tanten fått solsting!

Molly är frisk i dag, vi tackar högre makter! Till dessa högre makter måste jag erkänna att jag idag mutat mina barn med gofika på café om vi kunde utföra en stadsresa! Givetvis får socker dom att göra precis som man vill =)
Anledningen till stadsresan var denna



Nu tänker ni: Men herregud, efter allt traumatiskt så har stackarn blivit vriden.
Men icke, eller ja inte mer än vanligt i alla fall. Mitt sätt att hantera olika saker är genom att utföra andra saker, idag har jag klätt om en lampskärm. Ideén har funnits ett tag och jag trodde att en liknande lampskärm huserade på vinden i väntan på bättre tider, men hör och häpna. Den var bortslängd! hemska tider.
Stadsresan gick till Allmosan och där på en hylla låg det här ohyggliga stycket =)

Efter en hel del fula ord, en massa skräp och en (lyckligtvis ) vit stålstomme så blev det precis som jag ville.

.
Nästa projekt är tapetsering i hallen! svordomarna kan jag redan då är det tålamodet jag måste lära mig =)

I morgon är det torsdag och bilbesiktning står på schemat, håll tummarna!

2 kommentarer:

  1. Fasiken vad fin den blev! Duktig är du!

    SvaraRadera
  2. Men cheeesus vad duktigt! Den blev ju KANONFIN!

    Så härligt med friska barn!

    SvaraRadera