tisdag 15 mars 2011

Man bli rik på stövlar =)

Dessa små godingar inbringade 245 pix!
Till saken hör att jag köpte dom i våras för 99 kr.
Haha säger jag och ler med hela ansiktet.
Packar lite andra saker och funderar på lägga ut ännu en runda, har nämligen bokat klipp och slingtid i april och eftersom det är en lyx med stort L så försöker jag samla in lite pengar så det inte känns så hiskeligt dyrt =)
Annars händer det inte mycket på Bankgatan en kväll som denna, vi har haft påhälsning av en byggare som ska hjälpa oss med väggarna i trappen och ev även en makeover av husets yttre, vi får se vart vi hamnar
sen har ett parti maxiyatzy ägt rum och nu funderar jag om det är läge för en promenad eller om jag ska ta tag i strykhögen som väntar...hmm ja den som lever får se.

1 kommentar:

  1. Strålande! Det är ju såna auktioner man vill ha hela tiden =)

    SvaraRadera