söndag 21 augusti 2011

En liten omformatering

skulle nog vara på sin plats, datorn vill inte som jag vill vilket har lett till att det är i det närmaste omöjligt att blogga!

Men nu gör jag ännu ett försök,få se om det blir pannkaka av det hela.


En och en halv vecka sen jag skrev sist! Det har hänt mycket trevligt =)

Vi har blandannat firat min älskade systers födelsedag, inte med pompa och ståt kanske men med en trevlig middag hos mamma. Andra arbetsveckan har också fortlöpt utan vidare kriser. Två stycken ubertidiga mornar avlöste varandra så lite trött har jag nog varit men nu känns det mycket bättre =)


Vi har ätit kräftor, första gången för min del. Och med en massa goda tillbehör och helt underbara männsikor som trots regn och rusk skrattade och åt så det stod härliga till blev kvällen helt perfekt!


Den största krisen av dom alla har faktiskt drabbat mig! Telefonen tog sig ett ofrivilligt dopp i hinken med skurvatten vilket innebär att jag är helt avskuren från verkligheten tills på tisdag då det landar en ny en i brevlådan =)


Helgen har mest gått ut på att röja upp efter fredagens trevligheter men vi hann med en tur till stan i morse. Det bästa fyndet var nog ett par skidor med tillhörande pjäxor och bindningar ( i nyskick) till Molly för 100 pix, sen fick det följa med en jättefin plåtburk, en ryggsäck i svart skinn och lite annat smått och gott till barnens adventskalender hem. Loppis säsongen lider mot sitt slut och jag måste säga att det har varit en himla bra sommar i fyndens tecken =)


I morgon börjar vecka 3 efter semestern och den kommer förmodligen precis som alla andra veckor att gå tokfort. På lördag har jag shoppingdate inplanerat, när man har något roligt att se fram emot så känns det andra mindre tråkigt helt plötsligt!


Nu hoppas jag att någon vänlig själ vill erbjuda sig att trolla med min dator, gräva in ett bredband som inte kostar skjortan och att allt går finfint för min stora tjej som i morgon börjar nollan eller förskolan eller 6års. Kalla det vad ni vill, min prinsessa är ingen liten tös längre!


Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar