måndag 22 augusti 2011

Höst fix!

Jag har skördat min lök idag, det blev inte många och dom är inte jättestora. Men dom är mina och jag har sått och vattnat dom vilket innebär att dom är så pass bra som jag har kunnat göra dom =)


Vi har också gjort första dagen på förskolan, hon är mycket nöjd och stolt! kokat äppelmos har vi även hunnit med så nu står fyra stora burkar på avsvalning till vinterns alla gröt tallrikar.


I morgon hade vi tänkt oss på bio med alla kusinerna, Bilar 2 stod på schemat men då visar dom den bara under helgerna så det sket sig, kan man säga. Vidare så bjuder veckan på fotbollsträning för Molly på onsdag och ett efterlängtat besök på Matfesten på torsdag för hela familjen Carlsson/Rudholm =) MAT finns det någonting bättrè? Helgens schema är inte färdigplanerat riktigt än, men förhoppningsvis så blir det en hel del trevligheter även där.


Nu ska veckans strykhög tas omhand innan P kommer hem och det är dags för ett inspelat avsnitt av The Killing, hur bra som helst!


Må och mys.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar