lördag 27 augusti 2011

Fest X 2



Idag firas Åsa 30 år!

Det gör vi med en "låda" av diverse mer eller mindre ätbara saker



Molly har bidragit med en pärlplatta



Svartvinbärssaften, lite av de 4 literna! vi kokade igår får följa med på ett hörn


Skorpor och en påse med polkabetor och morötter från pallkragarna.

1 Flaska olivolja, chokladstrutar en pyntad tändsticksask och en nybakad långfralla, blir en 30 års present som jag hoppas hon ska uppskatta =)


Lördagen som sådan har spenderats utan barn, på stan med Lotta. Pengarna yrde och påsarna blev fler och fler, leendet bredare och bredare ju längre vi gick. Och när jag kom hem så kunde jag med glädje se att allt jag köpt, passade och blev riktigt riktigt bra.


Nu sitter de små med godispåsarna i högsta högg framför bolibompa, själv väntar jag på att P ska komma hem och att bilen ska styras söderut för överlämmning av lådan till finaste Åsa.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar