måndag 20 februari 2012

Måndag

Å hoppla, där har det nästan gått en vecka!

Jag fyller mina dagar med saker att må bra av, det är något många fler borde göra.

En mycket trevlig februari helg har nått sitt slut, Maffia middag med familjen både den nya och den gamla avslutade fredagen. Hemlagad Pizza och chokladkaka lämnar ingen missnöjd allra minst barnen.
Bad,kalas och dop stod på lördagens schema och sen musik, den sorten som fyller hjärta och sinne med ro och glädje.
Började söndagen tidigt, promenad, självinbjudande frukost och nödvändig städning innan spontan middag i stan ( det gillas ).
Avslutade helgen sovandes, mer eller mindre hela kvällen.

Jag drömmer mig bort i solstol någonstans där det är varmt, att få plocka fram grillen, så frön och öppna lekstugan. Att få ta fram cykeln, se Molly hoppa hopprep och Måns leka i sandlådan. Men innan dess, grilla korv i snön, åka skidor ( jo faktiskt ), gå långa promenader, flexa ut för en timmes kärlek och äta middag.

Så ser livet ut som jag lever nu, jag önskar jag kunde dela med mig av känslan.
Den kompletta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar