onsdag 17 november 2010

Benvärk!

Efter 3 dgr med intensiv shopping, god mat, lyxig frukost och plus grader så är jag nu hemma igen. En hel del 000 fattigare men med en massa fina saker hem =) Trots att vi fyllde 2 st tomma stora väskor så sitter jag nu här och skickar i väg mastodont beställningar till olika nätsidor som ska leverera julklappar hem i brevlådan.
Jag har inte riktigt kläm på hur tiden fram till första advent ska räcka till allt som är ogjort, men vi får ta en dag i taget. Har jag riktigt mega tur så skruvar vi kanske IKEA möbler nästa helg * håller tummarna*

I morgon så är det vanlig vecka igen, ska på ett sätt li skönt att komma tillbaka på jobbet om inte annat för den riktiga matens skull. Det blir mycket fika när man springer på stan =)

I morgon ska jag nog försöka julpynta på allvar!

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar