söndag 28 november 2010

En soft söndag..

Med inte mycket måsten. En sväng på skyltsöndag, lite städning, vi har skruvat ihop IKEA byrån och höll sams hela tiden!
Det är ett tecken. Sen har jag också bakat mina älskade florens bröd, i mitt tycke världens godaste kakor, så nu ska jag äta med andakt.

Svärmor har också varit hit på middag så barnen gick från 2 något normala till 2 rabiata gnällspikar. Farmor och Farfar har den effekten på dom små rara barnen =)
Nu sitter vi här i soffan och tittar på filip och fredrik, samtidigt som jag handlar lite på tradera. Försöker hitta en klänning till den kommande glöggfesten och julafton, inte att förglömma =)

i morgon har jag en het dejt med min älskade systerson, Harry Potter here we come...jag undrar bara vem som blir mest rädd, jag eller han?


Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar