torsdag 4 november 2010

Långhelg och allhelgona mys.

Tur som jag har så är jag ledig i morgon. Vet ännu inte riktigt vad vi ska hitta på men ett besök hos min farmor och farfar står nog på schemat.
Sen är jag inne på att börja julbaka och kanske byta gardiner. Vi får se vad jag hinner med.

En sten föll från mina axlar i dag då jag fick veta att jag får vara ledig över jul och nyår! Yahoo, två veckor i pyjamas och ett 3 års kalas är vad jag har att se fram emot=) Vi är snart där och när jag vet att vi ska vara lediga allihopa så blir allting så mycket enklare. dagarna blir lättare att hantera då man har något trevligt att se fram emot.
På tal om trevligt så räknar vi ner till Stockholmsresan som går av stapeln den 15/11 inte länge kvar nu =) Tänk er att få sitta ner under en hel måltid bara det känns helt otroligt.

Nu ska jag läsa lite Lantliv och få julinspiration, det kan jag nog behöva=)

Tänd ett ljus i helgen och skänk en tanke till dom som inte finns med oss längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar