tisdag 2 november 2010

Mutter, mutter....

Jag sitter här som gräsänka då min sammanboende övergav det sjunkande skeppet och for på hockey. Sur och vresig är jag, socksuget har satt in med besked och jag har ingen ork att mota bort det i dörren. Så istället äter jag Polly och blir på sämre och sämre humör! Om jag bara kunde vara lika envis när det gäller socker intaget som jag är när det gäller allt annat så skulle det vara en piece of cake!



Jag har verkligen varit jättenoga med att inte fika kakor eller äta godis i drygt en månad nu och det har gett resultat både på kläder och framför allt humöret! Men nu känns det som om jag är påväg ner i träsket igen =/



blä, blä, blä....



Inget muntert inlägg det här inte....vissa dagar suger mer än andra.

Sara

1 kommentar:

  1. Rackarns trevligt var det idag, det tycker både jag och Malte. och gott fika!!
    Rusade in på Ica och handlade hem lite vanilj-te och har redan hunnit med en kopp.
    Det tycker jag att vi gör om.

    SvaraRadera