fredag 28 oktober 2011

Fredag # 2

Det blir inget djupt och tungtänkade inlägg ikväll.
Jag hade faktiskt tänkt lägga in en sådan där odjup, ytlig liten lista
Här kommer den!
DAGENS VILL HA: Ett par röda, riktigt röda byxor
DAGENS HÄNDELSE: jaa, vad ska jag säga.
DAGENS LÅT: Nickelback-when we stay togheter
DAGENS PLANER: Det är inte så mycket dag kvar, men har jag tur kan jag klämma in ett par avsnitt Veronica Mars och äta lite glass!
DAGENS SAKNAD: Pappa, alltid Pappa
DAGENS DUMMASTE: Strumpbyxor, alltid strumpbyxor
DAGENS DROG: Jag måste nog tyvärr säga socker, det gick så bra där ett tag men icke!
DAGENS ROLIGASTE: Ja, det ska inte upprepas med det innehöll, gung gung och put put. Say no more!
DAGENS FAVORIT: Erika, för hon kom med något jättefint =)
DAGENS KÖP: Vet faktiskt inte ens vart jag har börsen så jag har inte handlat idag
DAGENS GODIS: en daim och lite polly
DAGENS HUMÖR: riktigt acceptabelt
DAGENS ORD: fan..alltid fan =)
oj, så olikt mig. Håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar