torsdag 13 oktober 2011

Torsdag

En sväng till stan , en snabb sväng med Måns, är vad den här dagen bjudit på så långt. De sista pinalerna inhandlade för morgonkvällens festligheter. Ett par hårnålar, örhängen och hör och häpna! en systemet sväng hela 78 kr! Det kan spåra ur det här =)

Jag hoppas på en mycket intressant kväll , den har nog mycket trevligt att erbjuda.

Traderasvängen är inne i sitt esse just nu, jag väntar ett paket varje dag. Vartenda plagg är svart, man kan säkert läsa in något psykologiskt i det om man vill, svart i själ och hjärta.


Ett eftermiddags pass står på schemat, det känns som hundra år sedan jag jobbade kväll, men jag erkänner det är riktigt skönt att få en förmiddag hemma, även om den spenderas i stan.
Nu ska här spelas för att snart åka och hämta hem Molly, packas iordning det som ska med i morgon. Kanske putsas och filas på de sista detaljerna inför i morgon, superkul det är ordet jag använder!

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar