tisdag 11 oktober 2011

Tisdag

Kallt och ruskigt!

Yllestrumpor och tofflor på, hösten har kommit. Med besked!
Tisdagen så här långt har jag spenderat på Gästis, ett avbrott i vardagen, nya människor och gamla. Men för det mesta glada människor! Också det ett avbrott, vi kan säga som så. En del borde byta jobb...

Snart blir tvåbarns mamman en fyrabarns mamma, det ska serveras Pannkaka sägs det. Så då får jag väl foga mig i det.
Denna vecka precis som alla andra veckor går tokfort, i morgon redan onsdag. Eftermiddags bad med Måns och eventuellt en stadstripp. Behöver göra ett besök på systemet och en sväng på stan för att inhandla det sista till fredagkvällens stora nöje =) Ruskigt peppad!

Nu håller jag på frysa fast på stolen igen, burr en massa koftor och en halsduk då borde jag hålla mig varm.

S











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar