måndag 3 oktober 2011

Jag funderade på byta..

Men insåg att bara för att jag byter ställe att skriva på så försvinner inte problemen, fortsättningsvis kommer jag inte att hänga ut mig själv, vissa kan inte hantera sådana saker. Jag är människa och har dåliga dagar jag också, bara för att det inte syns på utsidan så betyder det inte att det inte finns..
Jag skummar på ytan och skriver det ytliga, ni får veta det väsentliga eller fråga helt enkelt!

Vi har haft en helt vanlig måndag, arbete både för mig och barnen, inga överaskningar direkt.. Det är andra gången jag skriver det här, bloggen trilskas som vanligt och det går inte publicera. Jag har tagit hem Adele,s nya skiva, hur bra som helst. Syster har varit hit och fikat och nu. Helt vanliga hushållssysslor. jo dom finns på Bankgatan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar