fredag 16 december 2011

Fredagkväll

Packningen fortsatte trots allt, bara i en annan del av huset.
I alla delar av huset för att vara ärlig, man kan tro att stormen Berits öga befunnit sig på Bankgatan 22.
Jag har helt enkelt gjort en "Hanna", rivit och slitit i allt som kom i min väg, vartenda skåp.
Alla lådor och skrymslen som finns på dessa två plan, tvättar gör jag också.. och kör diskmaskinen, dammsugaren finns också med på ett hörn.

Men just nu sitter jag i soffan och tittar ut över förödelsen. Med en gigantisk kopp varm choklad och Baileys och en lika stor skål med glass från Ben & Jerrys..
¨Något säger mig att jag kommer att sitta precis här, alldeles själv med mina tända ljus och invänta sänggående.
Jag tror förödelsen ligger väldigt bra där den ligger till i morgon.

Må och Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar