söndag 25 december 2011

Söndag

Juldagen, och vilken dag!
En tur till kyrkan i morse gjorde att jag fick gåshud ända ner till tårna, sång och musik som gav julstämningen en extra kick. Efter-frukost-sova och en allmänt härlig start på dagen har gjort mig vänlig till sinnet.

Gårdagens snälla barn och fina paket gjorde även denna jul extra minnesvärd, en fattas oss men så är det. Det blev jul, paket, god mat ( massor med god mat ) barn som klättrade på väggarna och det lilla extra som gör en varm ända in i själen.

Nu går vi mot nyår,en ledig vecka då det sista med banken ska avslutas. Huset ska få sig en genomgång och framför allt.

Jag ska njuta!

Så till den milda grad..

Och sen, nytt år, nya möjligheter och vet ni..

Jag känner på mig att det här, kommer att bli ett himla bra år.
För jag har bestämt att det ska bli det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar