onsdag 14 december 2011

Onsdag

Men klattret Carlsson anmäler sig till inspektion, halt ute idag kanske ni har märkt.
vi kan säga att min svanskota och stackars, stackars högerarm också har lagt märke till det.
Svanskota, men varför har man en sådan, och varför slår man den alltid så in i h*vete.
Den fjortonde december ska det vara snö, såpass mycket att man inte halkar omkring som en annan fyllgubbe och slår liv och luft ur sitt inre.
När jag låg där och tittade i stjärnorna, trots att det var mulet. Då insåg jag att jäklar så ont det måste göra att bli överkörd av en bil.
Konstig tanke kanske men det är inte i alla lägen jag är så jätterationell.
Två ipren senare så fick jag av mig tröjan såpass att jag såg att jo, armen sitter kvar och förmodligen har jag inte brutit något heller =)
Jag kan också ha tur i bland.
Trisslott kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar