tisdag 5 mars 2013

Tisdag

En dag med mycket bilder..





Vi äter frukost på olika sätt i detta hus på olika dagar..





Åker buss till Piteå med delar av den resterande maffian..







Vi börjar med att fika på Ekbergs innan besöket på leksaksaffären.






En sväng på stan och avslutade med riktigt god mat på Golden Dragon
Biff med bambuskott, riktigt Lchf på restaurangvis så länge man inte äter riset.

En mycket bra dag med dom man älskar mest, maffian var inte komplett men kanske nästa gång.
En tröja, en kjol och ett par skor plus två nya böcker fick följa med hem..




Han har mycket klokt att säga Andreas Eenfeldt, många skrämmande saker att ta fasta på och mycket som säger emot allt det man lärt sig genom åren men jag tror på honom, eller honom och honom. Han lägger fram fakta och teorier som inte bara är hans utan forskare och välrenommerade teoretiker och tänkare i världen. Vi tycker alla olika men jag har växt upp med en Pappa som hade diabetes och se, inte gick det så bra med de kostråden som han fick!

Den andra boken är rent nöje, Beautiful Creatures. 520 sidor mystik, häxeri, mörka drömmar och livsfarlig kärlek - Det står så på boken i alla fall! 
Jag får omväxling om inte annat tänker jag och ler i mjugg.
I morgon är det mitten av veckan igen, jag njuter och tar de lediga dagarna med ro.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar